Tag title
Fiecare pagina trebuie sa cuprinda un tag unic, relevant continutului paginii si sa nu cuprinda mai mult de 60 de caractere.
Meta description
Fiecare pagina trebuie sa cuprinda o descriere meta, de forma:
Descrierea paginii trebuie sa fie, de asemenea, unica, relevanta si sa cuprinda intre 150 si 160 caractere.
Nota: Tag-ul title si descrierea meta a paginilor web sunt cei mai importanti factori SEO, intrucat aceste elemente apar in rezultatele afisate de motoarele de cautare. Ele ar trebui sa fie, deopotriva, informative si atractive pentru potentialii vizitatori ai site-ului nostru.
Tag-urile
Foloseste tag-ul pentru evidentierea titlurilor din site-ul tau. Tag-urile au fost concepute special pentru a putea structura titlurile si subtitlurile paginilor web, iar motoarele de cautare le acorda o atentie deosebita atunci cand „citesc” site-ul nostru.
Tag-uri HTML
Foloseste tag-urile htmp pentru o mai buna structurare a informatiei in site-ul tau.
Atributul „alt”
Adauga atributul „alt” imaginilor din site-ul tau. Nu inlocui textele din pagina cu imagini (oricat de tentant ar fi un meniu customizat complet), deoarece motoarele de cautare nu pot citi textele afisate in imagini.
Atributul rel=”nofollow”
Impodobeste-ti legaturile cu rel=”nofollow” si title. Foloseste atributul rel=”nofollow” atunci cand trimiti spre site-uri irelevante continutului paginii tale (ex: blogroll) si atributul „title” pentru a descrie mai bine informatia care se gaseste accesandu-l.
Sitemap
Motoarele de cautare adora sitemap-urile pentru ca acestea le permit sa acceseze rapid si usor toate paginile site-ului tau. Chiar daca ai un sitemap complet, incearca sa realizezi si un sistem de navigare cat mai simplu si intuitiv. Atat utilizatorii, cat si motoarele de cautare, vor fi fericiti sa poata descoperi continutul site-ului tau cat mai simplu si eficient.
Daca in acest articol am scris despre ce putem schimba in paginile site-ului nostru pentru a obtine o clasare cat mai buna in rezultatele motoarelor de cautare, in articolul urmator voi analiza factorii externi ce ne pot afecta pozitia mult dorita, un proces cunoscut sub numele de Off-Page SEO.