Cum amenajezi un magazin de produse alimentare pentru creșterea vânzărilor

Magazinele alimentare sunt regăsite peste tot în zonele de locuit. Indiferent dacă vorbim despre marile orașe sau despre localități mai mici, magazinele alimentare sunt necesare peste tot pentru populație.

Dacă ai în vedere deschiderea sau reamenajarea unui astfel de magazin de produse alimentare, este important să ții cont de anumite reguli pentru a crește vânzările. Mai jos ai câteva sugestii pentru amenajarea unuia de acest tip astfel încât vânzările să fie cât mai mari și deci afacerea să fie una de succes.

Facilitează accesul clienților

Trebuie să le oferi clienților modalitate de acces cât mai ușoară în magazin. Prin urmare intrarea trebuie să fie suficient de spațioasă și zona caselor de marcat să fie organizată corespunzător. Poți opta pentru o poartă unisens pentru aceasta zona, iar pentru intrare alege o poartă rotativă de acces magazin.

Acordă atenție amplasării mobilierului

Un al doilea aspect foarte important pentru amenajarea unui magazin de produse alimentare se referă la amplasarea mobilierului în magazinul. Dispunerea trebuie să țină cont de produsele comercializate, de mărimea spațiului și de obiectivele amenajării.

De asemenea, este foarte importantă amplasarea mobilierului pentru a pune în prim plan anumite produse sau anumite zone de atracție din interiorul magazinului.

Dirijează traseul clienților în magazin

Aglomerația este de multe ori un motiv pentru care clienții caută alte magazine, dar și un motiv pentru care fluxul vânzărilor nu este cel dorit. Pentru a evita aglomerația în cadrul unui magazin de produse alimentare, poți să ai în vedere să dirijezi traseul clienților în magazin.

Printre trucurile pe care le poți utiliza în acest sens se numără folosirea unor elemente care să marcheze traseul pe podea. Un alt truc este acela de a le stârni curiozitatea vizual prin marcarea unor produse sau a unor elemente de mobilier care încă de la intrare să îi ghideze pe un anumit traseu. Aceasta este o modalitate foarte utilă pentru a căuta să îndrumi clienți atunci când intră în magazin și de a evita aglomerația atât din magazin, cât și de la casele de marcat.

Reamenajează dacă este nevoie

Chiar dacă ai acordat timp și atenție amenajării magazinului, se poate ca la un moment dat să realizezi faptul că există loc de îmbunătățiri. În acest sens poți să reamenajezi anumite colțuri ale magazinului sau anumite produse.

Dacă în primă fază nu ai investit în rafturi dedicate pentru diferite produse alimentare, poți o să faci atunci când ai realizat utilitatea folosirii unui mobilier dedicat magazinelor. În același timp poți să ai în vedere să schimbi poziționarea anumitor categorii de produse în alt punct al magazinului.

De exemplu, dacă produsele de panificație erau poziționate lângă casele de marcat, poți alege să plasezi rafturile pentru pâine chiar la intrarea în magazin, precum în cazul marilor lanțuri de supermarketuri.

Investește în mobilier dedicat pentru magazine

Fiecare antreprenor își dorește să obțină maxim de profit cu minim de investiție. Însă atunci când vorbim despre un magazin de produse alimentare este important să ai în vedere să investești în mobilier specific activității și în mobilier dedicat pentru magazine.

Tocmai de aceea trebuie să găsești un furnizor autorizat care comercializează o gamă diversificată de astfel de mobilier și de accesorii pentru dotarea magazinului. Este important să dotezi magazinul cu diferite porți de acces pentru clienți, rafturi metalice, rafturi pentru legume și fructe, coșuri pentru cumpărături, rafturi din lemn pentru pâine sau vitrine.

Ține cont de aspectele enunțate anterior atunci când ai în vedere amenajarea de la zero a unui magazin alimentar sau reamenajarea unui magazin care nu aduce randamentul dorit. Plecând de la aceste minime sugestii, vei putea începe să crești vânzările, indiferent dacă magazinul tău se află într-o comună, într-un cartier dintr-un mic oraș sau într-un cartier din marile orașe ale țării.

Apeleză la furnziorii de rafturi metalice, porți rotative pentru acces magazin sau de raft pentru legume și fructe pentru dotarea cu mobilier a magazinului.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.